PAŹDZIERNIK 2025
- KODY JESIENI
- Rozwijanie poczucia rytmu – o.4 p.7;
- Zachęcanie do wypowiadania się na forum grupy – 4 p.2, 4, 8
- Wprowadzenie litery o, O drukowanej i pisanej. Kreślenie liter o, O po śladach
i samodzielnie -o.4 p.4,5
- Rozwija wyobraźnię – o.1p.7,9
- Rozwijanie umiejętności społecznych – o. 2, p. 6
- W KRAINIE EMOCJI I UCZUĆ
- Doskonalenie percepcji wzrokowej o.4 p.9
- Wprowadzenie litery l, L drukowanej i pisanej. Kreślenie liter l, L po śladach i samodzielnie -o.4 p.4,5
- Rozwijanie umiejętności czytania sylab: „lo”, „Lo”, wyszukiwanie wyrazów zawierających sylaby – O.4p.2,4:
- Rozwijanie umiejętności słuchania innych o.4 p.2,5; o.3 p.8
- Zapoznanie z obrazem graficznym liczby 1. Rozwijanie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi. o.4 p.9,11,12,15,17
- W KRAINIE ZDROWIA
- Rozwijanie funkcji językowych. Rozmowa na temat zdrowego odżywiania się 0.4 p.2,5,7,18
- Zapoznanie z obrazem graficznym liczby 2. Zapznanie z liczbą 2 w aspekcie kardynalnym, porządkowym i miarowym. o.4 p.9,11,12,15,17
- Wprowadzenie litery a, A drukowanej i pisanej. Kreślenie liter a, A po śladach i samodzielnie -o.4 p.4,5
- Rozwijanie umiejętności czytania sylab: „la”, „La”, wyrazów „lala”, „Lola” wyszukiwanie wyrazów zawierających sylaby – O.4p.2,4:
- WŚRÓD ZWIERZĄT
- Rozwijanie koordynacji ruchów, wytrwałości o.4 p.5
- Zachęcanie do wypowiadania się całymi zdaniami O.4 p.2
- Usprawnianie grafomotoryki O.4 p.8
- Wprowadzenie litery t, T drukowanej i pisanej. Kreślenie liter t, T po śladach i samodzielnie -o.4 p.4,5
- Rozwijanie umiejętności czytania sylab: „ta”, wyrazów „tata”, „T
- ola”
- Zapoznanie z obrazem graficznym liczby 2. Zapoznanie z liczbą 2 w aspekcie kardynalnym, porządkowym i miarowym. o.4 p.9,11,12,15,17

