PAŹDZIERNIK 2025

  1. KODY JESIENI
  • Rozwijanie poczucia rytmu – o.4 p.7;
  • Zachęcanie do wypowiadania się na forum grupy 4 p.2, 4, 8
  • Wprowadzenie litery o, O drukowanej i pisanej. Kreślenie liter o, O po śladach

i samodzielnie -o.4 p.4,5

  • Rozwija wyobraźnię –  o.1p.7,9
  • Rozwijanie umiejętności społecznych – o. 2, p. 6
  1. W KRAINIE EMOCJI I UCZUĆ
  • Doskonalenie percepcji wzrokowej o.4 p.9
  • Wprowadzenie litery l, L drukowanej i pisanej. Kreślenie liter l, L po śladach i samodzielnie -o.4 p.4,5
  • Rozwijanie umiejętności czytania sylab: „lo”, „Lo”, wyszukiwanie wyrazów zawierających sylaby – O.4p.2,4:
  • Rozwijanie umiejętności słuchania innych o.4 p.2,5; o.3 p.8
  • Zapoznanie z obrazem graficznym liczby 1. Rozwijanie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi. o.4 p.9,11,12,15,17
  1. W KRAINIE ZDROWIA
  • Rozwijanie funkcji językowych. Rozmowa na temat zdrowego odżywiania się 0.4 p.2,5,7,18
  • Zapoznanie z obrazem graficznym liczby 2. Zapznanie z liczbą 2 w aspekcie kardynalnym, porządkowym i miarowym. o.4 p.9,11,12,15,17
  • Wprowadzenie litery a, A drukowanej i pisanej. Kreślenie liter a, A po śladach i samodzielnie -o.4 p.4,5
  • Rozwijanie umiejętności czytania sylab: „la”, „La”, wyrazów „lala”, „Lola” wyszukiwanie wyrazów zawierających sylaby – O.4p.2,4:

 

  1. WŚRÓD ZWIERZĄT

 

  • Rozwijanie koordynacji ruchów, wytrwałości o.4 p.5
  • Zachęcanie do wypowiadania się całymi zdaniami O.4 p.2
  • Usprawnianie grafomotoryki O.4 p.8
  • Wprowadzenie litery t, T drukowanej i pisanej. Kreślenie liter t, T po śladach i samodzielnie -o.4 p.4,5
  • Rozwijanie umiejętności czytania sylab: „ta”, wyrazów „tata”, „T
  • ola”
  • Zapoznanie z obrazem graficznym liczby 2. Zapoznanie z liczbą 2 w aspekcie kardynalnym, porządkowym i miarowym. o.4 p.9,11,12,15,17