Konsultacje:
Wtorek (03.12) godzina 8:30-9:30
Czwartek (04.12) godzina 12:00-13:00
GRUDZIEŃ 2024
Tydzień 1: „Prezenty i podarunki”
Dziecko:
– rozwija mowę, usprawnia artykulację (IV, p. 2*)
– rozwija empatię i życzliwość wobec innych (II, p. 9)
– doskonali sprawność manualną podczas różnorodnych działań plastycznych
(I, p. 7)
– układa historyjki obrazkowe i doskonali umiejętność określania następstwa czasowego (IV, p. 5)
Tydzień 2: „Idzie zima ze śniegiem”
Dziecko:
– rozpoznaje i nazywa literę Y, y drukowaną i pisaną, małą i wielką
(IV, p. 4)
– opisuje zmiany występujące w przyrodzie i wiąże je z aktualną porą roku
(IV, p. 18)
– utrwala zapis cyfrowy liczby 7 (IV, p. 15)
– rozwija umiejętność przewidywania konsekwencji niebezpiecznych zachowań (III, p. 5)
Tydzień 3: „Idą święta”
Dziecko:
– rozpoznaje i nazywa literę R, r drukowaną i pisaną, małą i wielką
(IV, p. 4)
– posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi (IV, p. 2)
– wzbogaca wiedzę na temat tradycji świątecznych (IV, p. 6)
– określa kierunki i ustala położenie przedmiotu na płaszczyźnie (IV, p. 8)
Tydzień 4: „Rodzinne świętowanie”
Dziecko:
– doskonali sprawność fizyczną i zwraca uwagę na prawidłową postawę ciała (IV, p. 4)
– wyraża swoje rozumienie świata poprzez taniec, śpiew, impresje teatralne
(VI, p. 1)
– doskonali umiejętność uwagi i komunikacji, wykorzystując komunikaty werbalne i pozawerbalne (III, p. 8, 9)
– rozwija poczucie własnej wartości i rozumie swoją przynależność do rodziny, grupy przedszkolnej (III, p. 1, 2)
* realizowane punkty podstawy programowej wychowania przedszkolnego