Konsultacje:

Wtorek  (03.12)  godzina 8:30-9:30

Czwartek (04.12) godzina  12:00-13:00

 

GRUDZIEŃ  2024

 

 

Tydzień 1: „Prezenty i podarunki”

Dziecko:

– rozwija mowę, usprawnia artykulację (IV, p. 2*)

– rozwija empatię i życzliwość wobec innych (II, p. 9)

– doskonali sprawność manualną podczas różnorodnych działań plastycznych
(I, p. 7)

– układa historyjki obrazkowe i doskonali umiejętność określania następstwa czasowego (IV, p. 5)

 

Tydzień 2: „Idzie zima ze śniegiem”

Dziecko:

– rozpoznaje i nazywa literę Y, y drukowaną i pisaną, małą i wielką
(IV, p. 4)

– opisuje zmiany występujące w przyrodzie i wiąże je z aktualną porą roku
(IV, p. 18)

– utrwala zapis cyfrowy liczby 7 (IV, p. 15)

– rozwija umiejętność przewidywania konsekwencji niebezpiecznych zachowań (III, p. 5)

 

Tydzień 3: „Idą święta”

Dziecko:

– rozpoznaje i nazywa literę R, r drukowaną i pisaną, małą i wielką
(IV, p. 4)

– posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi (IV, p. 2)

– wzbogaca wiedzę na temat tradycji świątecznych (IV, p. 6)

– określa kierunki i ustala położenie przedmiotu na płaszczyźnie (IV, p. 8)

 

Tydzień 4: „Rodzinne świętowanie”

Dziecko:

– doskonali sprawność fizyczną i zwraca uwagę na prawidłową postawę ciała (IV, p. 4)

– wyraża swoje rozumienie świata poprzez taniec, śpiew, impresje teatralne
(VI, p. 1)

– doskonali umiejętność uwagi i komunikacji, wykorzystując komunikaty werbalne i pozawerbalne (III, p. 8, 9)

– rozwija poczucie własnej wartości i rozumie swoją przynależność do rodziny, grupy przedszkolnej (III, p. 1, 2)

 

* realizowane punkty podstawy programowej wychowania przedszkolnego