Konsultacje:
Środa (05.03.2025) – godzina 10:30-11:30
Środa (05.03.2025 ) – godzina 11:30-12:00
MARZEC 2025
- NIEZWYKŁY ŚWIAT ZWIERZĄT (03.03.2025 – 07.03.2025)
- Wzbogacenie wiedzy o zwierzętach egzotycznych (O.4.p.2,5,18,19)
- Poszerzenie wiedzy na temat zwierząt morskich ( O.4.p.4,6,7,8,9,18)
- Wzbogacenie wiedzy przyrodniczej (O.4.p.9,12,15,18)
- Odkrywanie litery Z,z: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O.4.p.2,4,8)
- Budzenie zainteresowania literami, rozwijanie słuchu fonematycznego (O.4.p.2,4,8)
- Zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 10 (O.4.p.8,15)
- Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania (O.4.p.2,9,15,18)
- MARCOWA POGODA (10.03.2025 -14.03.2025)
- Zapoznanie z elementami marcowej pogody (O.1.p.5; O.3.p.8,9; O.4.p.2,5,7,18)
- Odkrywanie litery U,u: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O4.p.2,4,8)
- Doskonalenie koordynacji słuchowo- ruchowej ( (O.1.p.5 ; O.3.p.5; O.4.p.7)
- Rozwijanie umiejętności posługiwania się, w celowo stworzonych sytuacjach, liczebnikami w aspektach kardynalnym i porządkowym (O.3.p.8 ; O.4.p2,9,15,18)
- Porównywanie liczebności zbiorów (O.4.p.15,18)
- Poznawanie stanów skupienia wody i ich właściwości (O.4.p.9,13,18,19)
- WIOSENNE PRZEBUDZENIA I POWROTY (17.03.2025 – 21.03.2025)
- Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie wiosną, wiązanie ich z aktualną porą roku ( O.4.p.2,5,9,18)
- Wzbogacanie wiedzy na temat pierwszych wiosennych kwiatów (O.3.p.8; O.4.p.9,12,15,18)
- Określanie zmian zachodzących w życiu zwierząt wiosną (O.1.p.5,7 ; O.3.p.8; O.4.p.4,9,15,18)
- Omówienie wyglądu i zwyczajów bociana (O.4.p.8,9,18)
- Odkrywanie litery C,c: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O.4.p.2,4,8)
- Rozwijanie prawidłowej postawy podczas ćwiczeń (O.1.p.8)
- ZWIERZĘTA NASZYCH PÓL I LASÓW (24.03.2025 – 28.03.2025)
- Wzbogacenie wiadomości na temat życia i zwyczajów zwierząt mieszkających w lesie (O.4.p.2,5,9,18)
- Poznawanie zachowania się wybranych zwierząt (O.4.p.5,9,15,18)
- Określanie tempa poruszania się zwierząt (O.1.p.5,7)
- Wzbogacenie wiedzy na temat życia pszczół i ich znaczenia w życiu człowieka( O.4.p.1,2,9,18; O.3.p.5)
- Odkrywanie litery Ł, ł: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O.4.p.2,4,8)
- Wyodrębnianie sylab i głosek w nagłosie (O.4.p.2,4,8)
- Rozwijanie umiejętności klasyfikowania (O.4.p.2,6,9,18)
MARZEC
Ewa Sujecka
Już na niebie jaśniej.
Czasem słonko grzeje.
Wyjrzał z ziemi krokus,
do słonka się śmieje.
I przebiśnieg biały
na świat się gramoli.
Rozkoszować będą
Ciepłem się do woli.
I choć czasem jeszcze
śnieżek biały prószy,
to z kryjówki zając
Już wystawił uszy.
Cały świat niebawem
gdzieś w roztopach zaśnie.
Lecz mnie to nie dziwi,
bo to marzec właśnie.
WIOSENNY BUKIET
Jeszcze śpi wiosenna łąka, a już słychać ptaków śpiew.
Kwiaty swe podnoszą głowy: Kto nas tutaj budzić chce?
La la la …….
Kto nas tutaj budzić chce?
Są tu maki i bławatki i stokrotek chyba sto.
Wybierajmy najpiękniejsze, zróbmy prezent, że ho, ho!
La la la …….
Zróbmy prezent, że ho, ho!
Już bukiety są gotowe, wszystkie pozbierane w mig.
To dla mamy, to dla taty. O jak pachną! A… A… PSIK!
La la la…….
O jak pachną! A… A… PSIK!
A..A..A…A…PSIK!!!