Konsultacje:

Środa (05.03.2025)  – godzina 10:30-11:30

Środa  (05.03.2025 )  – godzina 11:30-12:00

 

MARZEC 2025

 

  1. NIEZWYKŁY ŚWIAT ZWIERZĄT (03.03.2025 – 07.03.2025)
  • Wzbogacenie wiedzy o zwierzętach egzotycznych (O.4.p.2,5,18,19)
  • Poszerzenie wiedzy na temat zwierząt morskich ( O.4.p.4,6,7,8,9,18)
  • Wzbogacenie wiedzy przyrodniczej (O.4.p.9,12,15,18)
  • Odkrywanie litery Z,z: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O.4.p.2,4,8)
  • Budzenie zainteresowania literami, rozwijanie słuchu fonematycznego (O.4.p.2,4,8)
  • Zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 10 (O.4.p.8,15)
  • Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania (O.4.p.2,9,15,18)

 

  1. MARCOWA POGODA  (10.03.2025 -14.03.2025)
  • Zapoznanie z elementami marcowej pogody (O.1.p.5; O.3.p.8,9; O.4.p.2,5,7,18)
  • Odkrywanie litery U,u: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O4.p.2,4,8)
  • Doskonalenie koordynacji słuchowo- ruchowej ( (O.1.p.5 ; O.3.p.5; O.4.p.7)
  • Rozwijanie umiejętności posługiwania się, w celowo stworzonych sytuacjach, liczebnikami w aspektach kardynalnym i porządkowym (O.3.p.8 ; O.4.p2,9,15,18)
  • Porównywanie liczebności zbiorów (O.4.p.15,18)
  • Poznawanie stanów skupienia wody i ich właściwości (O.4.p.9,13,18,19)

 

  1. WIOSENNE PRZEBUDZENIA I POWROTY (17.03.2025 – 21.03.2025)
  • Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie wiosną, wiązanie ich z aktualną porą roku ( O.4.p.2,5,9,18)
  • Wzbogacanie wiedzy na temat pierwszych wiosennych kwiatów (O.3.p.8; O.4.p.9,12,15,18)
  • Określanie zmian zachodzących w życiu zwierząt wiosną (O.1.p.5,7 ; O.3.p.8; O.4.p.4,9,15,18)
  • Omówienie wyglądu i zwyczajów bociana (O.4.p.8,9,18)
  • Odkrywanie litery C,c: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O.4.p.2,4,8)
  • Rozwijanie prawidłowej postawy podczas ćwiczeń (O.1.p.8)

 

  1. ZWIERZĘTA NASZYCH PÓL I LASÓW (24.03.2025 – 28.03.2025)
  • Wzbogacenie wiadomości na temat życia i zwyczajów zwierząt mieszkających w lesie (O.4.p.2,5,9,18)
  • Poznawanie zachowania się wybranych zwierząt (O.4.p.5,9,15,18)
  • Określanie tempa poruszania się zwierząt (O.1.p.5,7)
  • Wzbogacenie wiedzy na temat życia pszczół i ich znaczenia w życiu człowieka( O.4.p.1,2,9,18; O.3.p.5)
  • Odkrywanie litery Ł, ł: małej i wielkiej, pisanej i drukowanej (O.4.p.2,4,8)
  • Wyodrębnianie sylab i głosek w nagłosie (O.4.p.2,4,8)
  • Rozwijanie umiejętności klasyfikowania (O.4.p.2,6,9,18)

 

 

MARZEC

Ewa Sujecka

 

Już na niebie jaśniej.

Czasem słonko grzeje.

Wyjrzał z ziemi krokus,

do słonka się śmieje.


I przebiśnieg biały

na świat się gramoli.

Rozkoszować będą

Ciepłem się do woli.


I choć czasem jeszcze

śnieżek biały prószy,

to z kryjówki zając

Już wystawił uszy.

Cały świat niebawem

gdzieś w roztopach zaśnie.

Lecz mnie to nie dziwi,

bo to marzec właśnie.

WIOSENNY BUKIET

 

Jeszcze śpi wiosenna łąka, a już słychać ptaków śpiew.

Kwiaty swe podnoszą głowy: Kto nas tutaj budzić chce?

La la la …….

Kto nas tutaj budzić chce?

Są tu maki i bławatki i stokrotek chyba sto.

Wybierajmy najpiękniejsze, zróbmy prezent, że ho, ho!

La la la …….

Zróbmy prezent, że ho, ho!

Już bukiety są gotowe, wszystkie pozbierane w mig.

To dla mamy, to dla taty. O jak pachną! A… A… PSIK!

La la la…….

O jak pachną! A… A… PSIK!

A..A..A…A…PSIK!!!